.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمان ثبت نام اعزام به عتبات عالیات

در حال حاضر روزانه 3 هزار نفر از طریق آژانسهای زیارتی زیر نظر سازمان حج به عتبات عالیات اعزام می شوند که از این میان بطور متوسط هزار نفر متقاضی اعزام هوایی هستند.

به گزارش شمال نيوز به نقل از مهر ، معاون عتبات عالیات سوریه و عراق سازمان حج و زیارت گفت ثبت نام مرحله جدید اعزام زائر به عتبات عالیات در هفته اول اردیبهشت آغاز می شود.

حسین اکبری با بیان این مطلب افزود: اعزام افرادی که در ماه گذشته برای اعزام هوایی و زمینی به عتبات عالیات عراق ثبت نام کرده اند تا پایان اردیبهشت ماه و اعزام ثبت نام کنندگان مرحله جدید از خرداد ماه آغاز می شود.

براساس اعلام سازمان حج ثبت نام زائران به صورت اینترنتی است و زائران عتبات عالیات حداکثر 2 ماه و حداقل یک ماه برای اعزام باید در نوبت باقی بمانند.

معاون عتبات عالیات سوریه و عراق سازمان حج تاکید کرد: با توجه به برنامه ریزیهای صورت گرفته در تلاش هستیم در این مرحله در جهت رفاه حال زائران، درصدی از ثبت نامها از منزل انجام شود تا دیگر شاهد صفهای طولانی زائران مقابل دفاتر زیارتی نباشیم.

در حال حاضر روزانه 3 هزار نفر از طریق آژانسهای زیارتی زیر نظر سازمان حج به عتبات عالیات اعزام می شوند که از این میان بطور متوسط هزار نفر متقاضی اعزام هوایی هستند.

اکبری با اشاره به اینکه مشکلی برای افزایش ظرفیت اعزام وجود ندارد گفت: چنانچه بتوانیم در عراق هتلهای مناسبی برای اقامت زائران پیدا کنیم در این صورت سهمیه اعزام را نیز افزایش خواهیم داد.
هم اکنون سفر به کاظمین و سامرا نیز به سفر زائران اضافه شده است و کاروانهای مجاز زیر نظر سازمان حج از مرزهای مهران و شلمچه و زائران انفرادی نیز از مرزهای خسروی و مریوان به عتبات عالیات می روند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شمال نیوز 28 فروردين 1388
خوب است
غدير تفت 20 ارديبهشت 1388
بسيارعالي است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.